try to break away from your self

Hej. Idag har jag haft en torsdag, vilket innebär något riktigt dåligt och något ganska bra. Dåligt. Helt borta hela morgonen, kan inte dansa. Bra. Vi såg Hitta Joppe- treornas projekt på Midgård. Jag tror jag hoppade när jag hörde AC/DC's Back in Black invirrvlat i rap x) Det vart en shyst blandning, och höjdpunkten på uppträdandet, sen var det ju *** när vi fick se Lady Gaga komma fram i Valhalla :o eee em.. Imorrn ska jag se Devil på bio, eftersom att Jackass 3d inte har kommit ut än x[ mwee Om jag ska vara ärlig, hade jag förväntat mig lite mer från dansarna.. Det var mycket av lite. :/ Fast jag dansat dubbelt så dåligt som dom kan. Så vet jag att dom kan fler stilar, och skulle vara kul att få se något annat än bara det vi såg. Det var bra, men lite rörigt. Eller så ser jag bara dåligt så jag kunde inte uppskatta det x) Liiiiinseeeer. Gå ner '



O.o hej hej där.
På onsdag har jag min tredje spelning. Kör Winter Song, Gravity (med saga), All i Want for x-mas (med nathalie) en av mina låtar.. kanske två. och en surprice som alla har hört och nog är sjukt less på. Men den verkar lite julig


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej då

:)



:)



:)


lulablue sign out. pies jiao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0