Midgårds.drömmen.

Inatt drömde jag hemskt om midgård, det började någonstans bland alla hus om någon som vart övertäkt med snö och jag sprang tillbaka till skolan, och skulle hämta hjälp. Men det tog ju hur lång tid som hellst, och allt var som back-stage på något modeföretag.. Blev hur rädd som helst, en mix på simba och en galen man sprang hit och dit. Jag sprang och hämtade några i min klass för att kräva upp stackaren ur snö-högen men dom tog aslång tid på sig och det var problem med kläder och skor för att vara utomhus, jag blev bara mer o mer stressad. Och när vi kom fram ute, så var det ingen pojke kvar.. :( vad ska det betyda?




Bild från Midgårdsskolan 3:ornas projekt "Hitta Joppe" i Valhalla.

Nu ska jag gå och smaka jul-godis, eller göra en snögubbe. Troligen inget utav dem, kommer bara somna här i soffan. My stumach hurts ;/



dom här busarna går också på Midgård, S&N


ablue.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0