maybe?!



gillar bilden längst upp till höger

Har lyssnat från på kassetband från 7-års. Läst två dikter för mig själv, och hälsat till mig själv i framtiden.
Phett med nice.
Skrattar som en.. när jag hör alex och hennes snack om höner x) och när jag själv sjunger, och alex skriker tyst med dig, så hör man ett smack . Undrar vad som hände där..
Anyways,.. vad önskar ni er i julklapp? Jag önskar mig fred på jorden. En jätte stor ponny. Helst en grön. Om dom finns. Annars kan man spreja, det går jÄtte bra
OOOOOOOOOOOOOch sen.. en sån där jätte fin.. en sån önskar jag mig (:

Men annars är det inget  meja :] det räcker .. nu ploppar datorn phett mkt.. måste slå den, hej

aaa juste.. spelning på onsdag, yai mai!




lulicious.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0