dirt



yee im the only girl in the world..  men mina linser är hemma och jag ville bara visa dem x)





bara den här som är mammas nu, morfars gamla kamera ;D
Jag lägger in bilder för att få titta på mig själv x) flåt.. i look so funneyyyyyä



eeeeeeh.. nu får ja sluta. Känner mig hungrig som en gris, och håret ska lockas osv osv som en riktig tjej.
mÅSte måste måste. gissa vad jag ska dricka ikväll då? oh yeeh ;] indian tonic och polly tsm. Farliga grejer, tjejer (killar) testa inte hemma. Undra vad jag ska äta ikväll då?hm.. lite kartong partong. Gillar rihannas nya album, fast hon snackar dirt. DIRT. DIRT.

Önskar mig fortfarande basolja x) (basolja är inget som finns) vill ordna riktigt party. Btw, ni som inte visste. Scen-tekniker är det jag vill bli. Fast roligt att jag valt helt fel linje till det, dans x) yeeh.. men det här kommer bli dom roligaste åren skolmässigt, tror jag. Kommer nog gråta för att alla andra gråter på avslutningen i trean. I nian grät typ bara tjejerna för att våran mentor började.. x) det var faktiskt lite jåppigt. Jag vart ledsen när jag kom hem x) tönt..
Fast UST behöver mig nog inte ;( men..

lulicious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0