Dagen före igen

 :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

Idag äre dagen före nyår. Har planerat så fint att vara ingenstans och överallt i år (nästa år) och.. nu har jag nästan ingen koll alls, någonsstans blir det. Förväntar mig att jag kommer fastna någonstans, blir rädd och åka hem igen. Men först ska jag vara hemma och äta mat med L&V och hela familjen deras, som vi brukar. Sydde två st sorters klänningar igår som jag inte fått kort på .. kameran är lost. Ingen av dom passar till nyår.

Btw så har jag linser nu så jag kan äntligen se allt vad ni gör o.o oh yes

Hm. hungrig är ja också. Får ont i ögonen av ljuset från datorn.. har det alltid varit så ljust?! 
:c "Nyårs-inlägget" som jag haft i två år kmr att blir försenat till nästa år (a) ganska långt in på dagen antar jag, 

     



:D jag hitta kameran


lulablue signs of to ica maxi!
                                 
Rihanna – Complicated

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0