Sitter här


................................................................................................................

Chris Brown featuring Eva Simons – Pass Out






Funderar på hur ... kommer bli. ... på livet?
Sitter här, funderar hur livet kunde va.. så enkelt lever på livet.
Sitter här, funderar hur första av första. Så nytt, så enkelt kunde va
Första av första dagen på ett nytt år. Nytt liv
Hur första av första känns just nu. Just då.
Sitter här funderar på minnen, med gamla. Inte med nya.
Mina nya då känns inte lika bra som mina gamla nu. :)
Vill spara mina gamla, och tänka på mina nya, fina.. underbara?

Men jag gillar ju mina gamla, varför inte spara dom. Linda in dom i mina fina nya, försöka förändra.
Vill inte respektera att det gamla blivit nytt. På ett sätt jag inte kan kontrolera.
Förutom dom, som kommit mycket närmre än jag

Ett fel har jag gjort.
Ett fel jag inte kan gottgöra nu. Är väldigt ledsen, men mitt gamla tänker bara på du


Julia Winnerstad.



 ........................................................................................................................................

lulicious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0