*himlar* -.-'

Haj. Kom på att jag måste köpa mjukbyxor. Mina par är trasiga. Och dom andra e fula. ;( Just nu har jag panik-tråkigt. Måste bli helg snart xD Inte så att jag jag är less på midgård. Min klass e schön. Men jag skulle vilja ha lite helg, lite mer.. kul. 

  .. mitt schema :)

Jag måste typ dra igång något här hemma x) om jag ska komma hem så här tidigt! skämmes. Bara äter och äter och äter.. och äter :o går inte! Andra skivan går inte att slutföra om jag inte skaffar en till låt x( Måste iaf ha fyra på varje skiva. Fast på tal om inget, så i helgen blir det lite gårdsfest här i skogen ;} och det ska grillas och hållas på. Säkert spelas musik osv.

Taio Cruz – Dynamite- lyssna på i morse x) great. Passar inte på något sätt.


luli bluei. shule shuli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0