har ingen bild, tappat bort kameran. läs endå, skitkorv ;O rude

Tjabba bajskorvar! ;D Nu har vi haft andra dagen i skolan. Imorgon kommer dom stora barnen. Hoppas dom inte slår ner mig ;D! Midgård verkar som det alltid verkat. Min syrra och min andra syrra har gått där/går där. Så jag vet hur man tar sig omkring. Ska inte bli så svårt. Jag går i ES-DN och fick just veta att vi tränar cirka 4 dagar i veckan, och ska köra intervaller i skogen. Roligt!.

Idag hade vi lekdag, med gamla treor. Dom fick veta ungefär en timme innan att dom skulle vara på skolan, Men dom såg endå väldigt välkomnande ut och var trevliga, och informerande. Gillar min klass, och vill egentligen bara att det ska rulla på och att jag ska veta vart jag ska imorgon. Är inte så besatt av att skaffa kompisar i klassen för att jag har mina bästisar ;D! Men i den klassen jag är i kommer det inte bli tråkigt. Känner bara precis som hon sa (våran lekledare) I nian kanske man kände.. att man ville skolka en dag, inte på Midgård ;D

men dom dagarna kanske kommer.. vem vet (:

kul men barn-bajs-historien i valhalla... x)


lulicious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0