aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbccccccccc ;} tipsy

Var nyss ute och gick me Alex www.allixs.blogg.se Just nu är jag jääätte trött, för jag sov bara 5 timmar inatt.



ASM klipp på en 12 årig tjej som sjunger Impossible cover. Alex sa att hon fick magsår av sånna som sjunger bra x] oh.. that gotta hurt. Btw, jag vet inte vad jag ska göra.. det är 5 timmar tills jag ska vakna igen. Nu är det fyra/tre dagar kvar till skolan börjar. Jag vet inte vilken klass jag har och när vi börjar. Dåååligt gjort. dååligt.
Hmmm....


Så imorrn far vi till luleå. Packar upp till syrran. Lämnar henne åt ödet och sticker. näme xD det ska vi inte göre ;] Kommer sakna linn..
Kommer bah bli jag kvar me pimmen..;/ jobbiga stycket som bara skriker efter mat. Det gjorde aldrig linn ;<
Det var jag som skrek ;<

Men det ska nog gå bra linn ska du se ;} .. Vi kommer o våldgästar..
som en viss annan gjorde idag.. ;<


lulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0