The Used, Tom Jones/The Cardigans, The Chipmunks














Hejsan! Kom just hem från träningen. Är lite hungrig fortfarande, men bäst o sova medans man redan har chansen. Läxan till engelskan blev inte gjord x] men jag hade typ 2 timmar idag att jobba på den. No way att jag hade hunnit. Orkar inte riktigt bry mig om skolan just nu. Det får gå som det går, och jag vet att det är farligaste tankar i vilken situation som hellst.
På skolan så ska vi "söka jobb" men jag vill verkligen ha jobb på riktigt. x)
Men.. hm på bilden är jag med plattare hår. Fast det är inte min stil. På fredag är det Valborg! VAD skA folk hitta på?
jag får va hemma på middag, sen kanske jag drar iväg. Hoppas hoppas moppemotorn kmr tillbaka till nästa vecka, och att vespan funkar så jag kan dra ut någon gång. x/ På lördag spelar jag för farmor. Och på Söndag drar jag till Luleå :)



luliblue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0