Sommarens första aktivitet :)

Nu börjar sommarens aktiviteter! Träden åker i brand, moppen åker i diken och ved blir grymt misshandlad av en målbrotts-mannen... x) jadu. så kul. Så det låter alltså som att man kan ha haft kul ikv ;p Kul att Saga kunde komma sig dit, hon joggar överallt. Dom brände upp min kalender ;( Men det var för goda gärningar. (Nu skriver jag ner allt jag kan komma ihåg) Jones cyklar minst 30km/h och kör ikapp nathalies moppe. Eggd.
Och nu lyssnar jag på spice girls... Och anneli o Jonas är typ titanic -.-

HAHAH, gatta stap. Lycka till nu alla att somna, och var uppe sent ikv. O.o
AAAAH EN FJÄRIL"!

fyfan....


lulablue   (imorrn ska jag sola)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lät skoj!

2010-04-18 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0