Prao dag: 1 första intryck..

Det är typ ett garage O.o
kallt som fan, men två lastbilar parkerade utanför. I röbäck. Jag vet redan vad MARGARETa kommer att säga när hon är där.
- men fy så kallt! Då kommer jag med en UST-t-shirt o bah tja! Grejj jag fick göra idag var att frysa ner ljusstakar, och sedan knacka bort stearinet med en penna x] fett kul då. Men Rogert" vart nöjd över sin ide iaf.
Jag har lärt mig att vit tejp betyder fem meter, och gul tejp betyder tio meter.
Och att dom i frankrike parkerar på trottoaren och låtsas att bilden har gått sönder ^^ Bra att veta, om man ska parkera i frankrike. Lustigt ställe det där på ust, och jag tänker hela tiden USB xD
Bra o veta, att det kryper runt kackelackor här.. i garaget

p.s.. pistvakts skoter står här inne o.o


DAG 2: KICKBOARD

aja, här var andra dagen gjort. Och jag har inte gjort speciellt mkt alls. Den enda jag hittade var en kickboard som jag åkte på resten av lunchen.. cya

DAG 3: CONFUSED.

Tredje dagen, hahaha- jag kan helt enkelt inte sluta. skrattar ihjäl mig om jag får höra Nordman där nere i källaren en gång till! aah kan dom inte sänka liite? Dom har världen bulligaste hund som är hur mjuk som helst. Undra bara vart han som skulle sitta i musikrummet var? :s helt borta. Det var synd, jag ville gärna ta lite del av det där :/ Men hursomhelst. Kolla in peak & performance nu, det är grymt snyggare med spotlights i fönstret. Håller på hela nattn. Min idé med dom flashiga blinkande ^^ Och glöm nu inte o kolla in UMEÅ FASHION WEEKEND gaiis

Umeå fashion weekend:
12-14 på torget. tv kmr vara där! ^^
 Vi gör typ allt.

lulicious!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0