mihihih

Sitter här och lyssnar på "morgon-musik" Jag har ju faktiskt druckit energi-drink nu så det känns som morgon. Vad är skillnaden så här års? Mörkt när man åker, snart mörkt när man kommer hem också. Hemskast är att sitta i bussen i typ januari.. man bah Nej. inte blunda x)

testa inte hudfärgad läppstift om du inte vill äta upp det xD

Men, va ja kom av mig helt och hållet :S
Jag har suttit från 20:15 till Nu nånting, ungefär två timmar senare och läst på lite till provet imorgon. Det ska inte blir så svårt igentligen, hoppas.(matte)
GAAH. ksfhdhgr-buss. Helvette va lågt av dom att inte stanna bussen idag. Jag tänker fan inte låta det där sänka betygen i Idrott nu xD fan hlr. Ska välja det på EV imorgon hursomhelst.. men det där kändes bara inte bra. (jag vet vilka som får stryk imorgon...)'

Men.. nu kan jag inte sova..

(hahah sluta kommentera som nå hamstrar på druvsocker!)

lulablue /bilden är från i söndags


Kommentarer
Postat av: Anonym

folk hatar nog din blogg

2009-10-21 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0