Dagen som lätt glöms

                                    
Hejsan hejsan!
Jag känner inte för att skriva någonting speciellt idag. Det finns endå aldrig någonting som kan mäta upp med att vara där och då och uppleva saker. Så som jag känner att jag inte är. Efter idag... inte för att jag vet vad som riktigt händer (bah vanligt) så kommer jag vara väldigt trött. Den drömmare jag en gång var är här för o stanna :/

Kanske är det bra endå? Eller..
Sova, se på film och musik? Låter som en bra idé för vilken kväll som hellst i tell yah :) Raise your voice är rätt bra, den tänkte jag se igår innan jag somnade. Men jag ska läsa denna förbannade bok tills om tre veckor. Och jag orkar inte ha den kvar tills dess. Längtar tills att Micheal Jacksons film "This is it" kommer ut på bio, den ska jag se :) O vad händer i helgen mon tro? :)

why the smilie faces?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0