Allo..

jag har ingenting o göra :( Min mobil har inga gratis sms, och min mp3 dog. Behöver nya hörlurar också. Om jag inte vill gå runt me typ ett tredjedels kilos ;( jag saknar julafton, och sommaren. Saknar iskylan, och sommarvärmen. På samma gång.

 Anneli sitter bredvid helt lost i en text på internet, och jaa.. skolan är skolan. Jag är färdig med min text alltså krönikan på svenskan, och jag fick reda på att jag fick 28,5 på no provet. sämst. Men inte sämst, typ lagomt sämst. Förtjänade fan mer.
Jag haha ska åka med pappa och köra förbin praoplatsen typ i helgen, och se till att ja inte hamnar lost första dagen. ASSÅ
det här verkar drygt jobbigt att läsa, vem fan orkar läsa om mig? (ah förutom mig själv, kan inte få nog!) jag kommer alltid på så mycket bus. Undra hur random det är att skriva om sig själv, liksom. jag lovar det är tre andra än jag som någonsin kommer läsa. Fett jobbigt att ens titta på hur stora bitar det är att läsa, liksom.. kolla här uppe äre typ.. vänta. tre centimeter. och här nere..


Men anyho(w)
nya jeans.. hm.
mat mums.. anneli skrattar? ehm. Jag vill flytta, typ.. eller bo eget.
random tankar.

orka. hejdå.

 

 

 

 

 

 

lulablue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0