vill ha!

Först och främst vill jag ju ha dig här och nu, men det finns annat jag ser efter ;]
som det här t.ex.:
mycket stuff man vill ha :D


1. Turkos elgitarr- Fender Musikanten
2. Ny cross-hjälm  (till vespan...)
3. Om det fanns någon sorts mp3, som man kan söka låtar som på spotify (it's mine)
4. Bruna gladiator-skor- vilken sko-affär som helst.
5. Kort-klänning - nån stans ifrån (vet ni nån super-duper nånstans ifrån, berätta :)
6. Pink Sugar- Åhlens (thoe namnet trotsar allt så vart jag lite småberoende inne på Åhlens)
7. Gossip-girl boken- för det är jag värd.-hittar den ingenstans x(
8. SkullCandy- RaggaeDesign (fastän jag redan har ett par svart-vita ;D)
9. Superhöga converse- vilken färg som helst :D helst guld (såg en tjej som hade dom på sig, såg coolt ut :])
10. Photoshop + designbräda (eller vad det heter ;p
11. sommarlov?
12. osså vill ja ju ha simon, inslaget i ett stort paket med fluggiga puffar inuti :)



Vad har jag mer gjort idag då? Jag hade kemidag, och alla andra hade nått annat ;p det var ganska skojj ;p jag fick bränna en bomulls-tuss i handen. och kände på en fryst banan... annars hare varit lugnt. jaa, där var ju igentligen själva blogginlägget ;/ hehe. Och just det, jag har varit på munkviken läger, det var väl roligt. Kunde varit bättre, men endå mycket bättre än vad jag trodde :) jag var liite out of focus hela lägret men men :D det var heelt rätt att vara borta ett tag från hela bushen, även om jag for som till värsta bushen stället ;) har inge mer o säga om det än att det var kinda wild ;D

nu ska jag fortsätta snacka lite i tefflon, för de e så jäkla svårt skriva samtiigt xD
kisskiss lulablue



En låt: Sugar Babes- About You Now 

Kommentarer
Postat av: Catrine

Svar på bloggkommentar.

Ja, jag upplever det faktiskt så. Jag har fått höra sådana kommentarer faktiskt. Men det kanske inte är så där du går i skolan. I alla fall, den där gula klänningen var verkligen söt. Den vill jag också ha. ;)

2009-05-12 @ 21:57:23
URL: http://stylebystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0