just nu

så himla nathalie xD

Nu! nu äre det bannemig sommar. Det blir inte mer sommar än när det är  22gradder i skuggan, grillen är igång, träplankorna är så varma att man inte får gå på dem, och man känner lukten av solen. Att man ens kan känna den ;p jag gör i alla fall det O.o och att man springer ut och in för att värva känslan av varmt och kallt. Då är det sommar, som den ska va. Minuset är väll att det igentligen inte är officielt sommar förän det blivit sommarlov, men det kommer snart! :D
I går så var det fest här, och roligt var det ju. Iaf för alla vuxna. Dom fick äntligen en andledning att lämna barnen hemma och äta mat som dom inte själv har behövat lagat. Alla var typ fulla, och alla gjorde minst en pinsam grejj. Förutom jag då (a) :] Jag sprang bara runt med kameran och fotade allt pinsamt som hände. För det skulle sparas sa linn, som igår for till Frankrike, lyckobarnet.... hon var ju just i Belgien :( Men är man "rik" så är man. (hon e inte rik, hon har bara mest pengar i familjen) Hoppas hon köper hem något åt mig (a) som hon lovade.
Meen... nu äre bara att stå ut dom sista veckorna innan sommarlovet. För det är det här som  kommer räknas mest nu, eller iaf vara grunden för nästa termins betyg. Och jag hoppas såå att jag inte får IG i något! Och att jag får fler VG i något. Och att jag inte tappat mitt MVG ;D Hm... kanske jag behöver uppträda för att få MVG i musiken :/ det är ju typ det jag har planerat att göra också. :/ Men säg det inte till någon.. ;]

Just nu ska jag plinka lite på gitarren, ladda mobilen. Dricka lite av det jag hittar, och tänka ut sommarens alla planer. Längtar som en galen anka till den 23! Kulturnatta bby ;D hoppas vi får se Tomas DiLeva igen :P han e fett skön. Oh hans citat äger.



Cya in the waves bb!
Lulablue!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0