TV-stjärnan ;D!




Jo, herregud. ibland är allt omg. xD (icke förståerlig mening, men endå) Idag var en OMG-dag. För att det är inte roligt o rulla en moppe från frasses i stan till Statiol, när man inte käkat mer än kex, och vatten på en hel dag runt xD Och det är inte heller så roligt, när det är typ 5000grader i luften och jag har typ grus i skorna. Det är tur att jag har grym självkontroll, och inte pallar ur och svimmar. Kändes som att jag bara ville slå hjälmen i skallen för att få tuppa ur ett tag. Men vi fick tillslut igång den, jag och linn genom att springa igång den i en backe. Så allt blev ganska okej tillslut, förutom att jag nu inte äger några pengar tills näst-nästa månad, eftersom att månadspengarna tog mamma....

Men dagens plus eller... ?  aja, är att jag förmodligen kommer visas på tv i höst xD tänker inte säga hur för då kanske någon kommer kolla på det och se hur mongo jag ser ut just då. Och det vill jag inte! förstår inte ens hur jag tackade ja till att vara med i det där till att börja med. Haha, men ingen förutom en halv miljon kommer att se det ^^ hehe, och nathalie kommer ju också vara med, så jag är inte ensam med att skämmas.

Nu ska jag leta upp någon super bra film att se. Hoppas jag inte somnar av utmattning ;D
En låt: Lazee- I'm not pop.

Kisskiss Lulablue!!!

Kommentarer
Postat av: Karlsson

hahahaha ojojoj vi kmr ju bli värsta tv kändisarna efter det här..hehe jo (A)

2009-05-15 @ 19:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0