RENT

Detta måste vara den vackraste filmen och mest udda musikalen jag sett. Man fattar typ 80% av vad som händer, men endå så är det såå jeffla bra, för deras soundtrack är underbart, och jag vet inte men den bland annat "Into the Wild" har ungefär samma baktanke, att man kan leva utan pengar och att det finns ett helt annat ställe utanför den man ser på tv. Sånt som vi igentligen glömmer bort, helt sjukt.

 


se den här delen igen, när du sett filmen, då kommer du fatta.

jaa, idag då.. nu är det slut. Det har nästan gått ett år med konfan nu.. :/ fan va sad. inte för att ja kommer ihåg hur det var innan jag gick med i det. Men det känns jätte konstigt nu :s haha, men ja får väll överleva x) aja, jag ska ju börja locking-popping nu till hösten!! wohO! :D taggarjj! ja var igår o såg på nordic rock och såg white snakes ;D fast fick inte vara med nå kompisar..
nu drar jag ut och solar, ikv blire nydala! ;D för alla som orkar. jag vill bada ;]

En låt: Rent soundtrack- Life support
kisskisslulablue

(p.s! jag fick gitarrems-bandet ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0