;D





>tjoho, känner mig helt flum här. Men kanju vara föratt...eh har ingen aning. Jajuste, osså är skum på hamnis" ehhe, fast jag överväger det eftersom att det alltid ska vara så dramatiskt på det där stället O.o (hur det nu kmr sig) och dessutom så suger musiken, man borde sätta in en ny dj. Nån som kan.. :D Idag kom Linn hem ifrån Frankrike och det första jag fick var en uppskruvbar groda som kunde volta runt. Den var supersööt, plus att jag fick några slags platsskor som luktade typ luktsuddgummi (jag undrar om man kan sudda med dom?) får testa det sen någon gång. Hm.. idag har jag varit på på musikkanten o spelat ;p dålig humor min lärare har asså, men jag fick sjunga lite för att vi skulle lista ut vilket ackord som skulle in på versen, eller refrängen :s har ingen aning om det just nu. Hhaha, jag fick nyss ett sms ifrån min farmor som skickade ett tomt sms x) hon är gullig allt. Och pimpim ser skabb ut om någon undrar. Han har typ ingen päls på ryggen :( Mendet skulle växa ut sa doktorn :] så det kan vi vara lugna om. (asså vem är vi?senil?) JJaa, så en spellista kan ni också få :)
http://open.spotify.com/user/kisskisslulablue/playlist/2uVekYPzgvjslAsmIpVN2G
(för er som har spotify, den är liite kansig.)


Cya lulablue

(... ni ser där pratar jag med mig sj också!) x)

Kommentarer
Postat av: Emma

när äre disco?:)

2009-05-27 @ 23:36:37
URL: http://pappasfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0