hej

varför säger man hej förresten? det ärju liksom min blogg, hallå?
hur som helst, tjo :D jag kom nyss hem efter att ha bråkat lite med vespan en stund. jag tror jag ska döpa den till peter :) jag känner liksom inom mig att den ska heta det. Inte för att jag någonsin kommer kalla den för det.. men det känns bättre om den har ett namn, så jag kan dampa lite på den. :) Men idag har det varit envis och tjurig mest hela tiden. jag undrar vad som hänt, eller vad jag gör för fel. Men det kan vara för att jag hela tiden växal från ettan till trean, och det ska man inte göra ;P Men tillslut kommer väll jag också fatta det. Imorgon ska jag fortsätta och bråka med den till skolan, eftersom att jag tror att jag har tappat bort mitt buss-kort, så cleavah som jag är (a) Och förresten så var det Operation Dagsverke idag, som jag tror hela å-hem-barnen gjort. Jag fick städa hela köket, plus torka lite fönster och gå med sopor, och ursh ja. jag har städat i kylskåpet också... ojojoj asså. Men nu äre fint och skinande överallt. Det luktar mucho gott med! :D Hmm.. undrar bara hur jag ska få bort denna stora klädhög som ligger på mitt golv. :O i förrgår rörde den på sig. Men hursomhelst, så får jag ta hand om det imorgon, kanske borde döpa den också nu när den har bestämts sig för att röra sig O.o... eller så långt ska jag nog inte gå :p
say elloh 2 mr.bubbles

Vad händer i helgen då? :D jaao nu äre dax för konfa-lägret, och jag tkr bara det blir mycket bra att fara bort i helgen :) har inte haft så mycket resande det här året och längtar lite grann :] Men nu har jag och mamma bestämt oss för att fara och handla så att kylskåpet blir fullt igen ;D nää, vi ville bara ha godis! Ciao.


KissKissLulablue

Kommentarer
Postat av: Lillan

http://www.youtube.com/watch?v=-224tDBfkVA&feature=related



Bra låt ;P

2009-05-07 @ 17:28:41
URL: http://paxat.blogg.se/
Postat av: miranda

www.mirandhha.blogg.se frågestund nu!

:)

2009-05-07 @ 21:29:43
URL: http://mirandhha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0