brännbollsyran!


tjenare tjenare!


Idag har jag varit på brännbollsyran efter skolan. Haha, fett mycket med folk det var :D typ hälften var pokemon, simpssons och kaniner. Det var tillochmed några blåa saker där nånstans ;p och jag o nathalie baah stéékte under nått träd och drack coola, det var chill ;] och ikväll ska jag fara till Silviken och titta på ett place vi ska ha på lördag (imorgon) vi ska typ fika o vara där efter min konfirmation. Hela släkten ska med, och tillochmed Ludvig och en bit av hans släkt ska också vara med :D Jag hoooppas att det blir en bra konfirmation, och vi inte typ gör massa fel eller att det blir helt lame, men då kan vi endå göra upp det på söndag, eftersom att då ska vi träffas igen. Idag fick jag springa igång peter tre gånger! ...tre gånger! shiet vilken kondis man kommer få då, för han verkar vilja hålla på sådär många gg! x( (peter är min moppe för dom som inte fattar..) jag har fått värsta skrapmärket på vristen, den la sig på mig x( haha.. vrf fortsatte jag med sned text? xD..
Sådärja, nu har mamma just satt in en paj i ungnen och solen skiner, och jag vill ha en hängmatta.. :D önskar mig typ det i konfirmationspresent, en sån som man hänger i träd. men mest vill jag ha en gitarr-bandrem, som man hänger över axeln när man står och spelar. Jag önskar mig en sån som det står lulablue på med små bokstäver och så ska den vara silver/blå och svart ;) fast jag tror inte jag kommer få det :( Men får jag inte det så görja fan den själv. jag har gjort dom där skorna med lulablue på bakhälen ;D behövs bara o fixa hålen och skosnörena så ärom finisht! 

KissKiss Lulablue
En låt: FloRida- Rewind/ (en till låt) Sheryl Crow- Real Gone

Nu ska jag bara chilla och vänta på att pajjen blir färdig, sen ska vi till Silviken, vid havet och kolla. Om vi orkar, men just nu ska jag nog se på lite Talang med mamma och pappa :]

(p.s det kommer bilder på brännbollsyran )

här :D    --------------------------------->

bland bild på oss på yran :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0