Ameh tjaoh

:)

Hej hej, nu äre bara en dag kvar tills jag far till munkv. Jag hoppas det blir soligt, iaf på dagarna för ja hade inte packat ner några regnkläder :S Och jag har lyckats att bara ta med mig en resväska! wooho ;p känner mig gaanska lyckad. Till skillnad från tidigare idag ;/ Peter la av helt närjag stannade stilla en stund på vägen. (peter är min vespa om ngn undrar) Och jo, nuu har jag kommit på just varför jag kände att den skulle heta det, o det är för att den flög idag ;] Jajamen, it was flying. Jag har flera vittnen :] Hehe, idag vare ganska kul på lunch-rasten. Jag-saga-anneli och nathalie hem till mig och hämtade saker som jag hade glömt. Jag fick bråka lite med att få igång min moped, men den har varit lite sur och tråkig på sistone ;( Så när vi kom tillbaka hade vi missat nästan hela SO:n, det var lite synd ;/ Men nu hoppas jag på att det inte blir några mer försenade lektioner. Det är ju nästan bara fyra veckor kvar nu, innan sommarlovet. Och det ska bli såå roligt, speciellt nu när jag kan ta mig vart jag vill, när jag vill ;D


"-Jag tänkte bara, eftersom att jag nu har jäkligt gott om tid att göra nånting så kan jag väll lika bra göra sånt man kan tro vara lite omöljigt att göra själv. Jag tänkte göra skor, men hjälp av den jag har. Jag har gjort ett par redan men jag behövde såklart slakta ett gammalt par :( men dom var fula :D så det gör inget. Och grejjen är då att jag behöver lite mer, sko-material. Som sulan, och skorand, och helst hela skor helt enkelt :) för att kunna göra nya. Såå.. om ni vill hjälpa. skicka till mig så hör jag av mig :)-"
[email protected]


Kommentarer
Postat av: syrran

varför inte ta ett kort på ditt spec.-designade plektrum?

2009-05-11 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0