3 veckor!! (woho)

paintar av mig :}

Nu äre bara  veckor kvar guuys!! Nu behöver vi bara kämpa som satan tills vi får sommarlov och kan släppa hela skolgrejjen. (satan är icket ett svärord, det är en person) Och tills dess så kan vi bara njuta av den sommar vi redan fått, idag har det var gaanska soligt mitt på dagen iaf, och vi har Kulturnatta i helgen, och jag längtar! Planerat att smaka alla Monster sorter som finns att hitta, ;p och så ska jag bannemig fånga en godis, om dom har godisregn igen ;D Undra vilka artister det kommer? jag har inte ens kollat upp det ;o bara inge mer Tomas DiLeva... x) fast han är härlig. Liksom.. alldeles underbar. ;D Haha. Nä nu ska jag kolla upp om jag varit på Tv än, för nath sa att vi var där i förrgår och då vart jag orolig :s men ingen har sagt något såå... vem vet. Ska gå titta ut genom fönstret nu och tänka ut helgens planer, easy peacy japanese!

En låt: Ne-Yo- Mad
. kiss kiss lulablue*

Kommentarer
Postat av: linnéa

Svar: Tack så mycket! Det tycker jag du ska ha.. det var roligt! ;D

2009-05-24 @ 16:36:46
URL: http://linneaisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0