Dissar gammla mobiler ;D

 


men herregud, min mobil e så gammal o trasig så det e inte sant :(  det typ pajjar och man råkar lägga sig på den, och den kan inte stava... (kanske för att jag har ingen t-9 funktion) ^^ och man kan inte lägga in musik på den, jag typ skäms ;p osså får jag ingen ny föränn det pajjar ordentligt ;( synd... men den ee fin endå :)
Jag längtar just nu såå mycket till Majjjj!! (23 maj) :) Då blire Kulturnatta hela natt'n ;D hoppas det blir i två dagar. Tänk om man fick campa, typ mitt på torget ;D fett kul! :)
Fast kanske inte om det finns sånna där som följde efter oss på stan med cyklar :S spookey.. fast vi hade typ "livvakter" under halva kulturnatta den gången, eller när det nu var ;P det måste göras om iaf(a) och inga mera kapsyler i huvet ;P eller kvistar för den delen, men såå mycket jag vill ha en äkta sommar dag på stan asså :) heelt sjukt
ursh vad ja e speedad nu för tiden x) jag känner mig glad o hyper all the time, vilken förändring till typ förra veckan bah helt hängig ;P
Kaaanske för att ja har laddat med lite mer energi-drinks än vanligt, och sover lite bättre ;) Måste köpa fler multi-tabletter, faktist riktigt gott om man inte andas in smaken utan bara dricker den så snabbt som möjligt, typ som fanta :) Men nu ska jag ta en dursh o titta lite på No-läxan :) btw, fick Vg på so provet ;D det trodde jag faktiskt inte, men är man bra så är man :) aaja

Dagens hälsning: Du är så jäkla weird, vet du om det? ;D

Lulablue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0