What day is it?

nu kmr låten först:
En låt: Lifehouse- You and Me
min klänning på avslutningen

den här låten är fan min o bara min xD haha, neejdå. Men det lyssnade jag jättemkt på i slutet av sjuan, typ som nu fast ett år tillbaka.. för några dagar sedan.. :s
och påtal om det så kan det bli min "ett års blogg's låt"   eftersom att jag nu firar ett år med bloggen! någon som också gör det är Nathalie www.kklister.blogg.se -den bloggen e skön!

Igår så slutade jag åttan, och ska nästa termin börja på Nya ålidhemskolan. som ser ut som typ ett glas-hus. jag ska börja kalla det för glasskolan . Alla bah... va? glass skolan?
haha,  jaa, jag e lite mongo idag. Det är nog för att jag har fått sova inatt, och var ute på stan igår.. det var trevligt :) och värsta dimman. Kul att tänka på lite andra saker än vad som händer just nu :D Skönt att sommarlovet har börjat tycker jag också. För snart under midsommar ska jag vara ensam hemma i 5 dagar, och då ska jag bara tare lugnt. Jag ska också jobba på midsommardagen, så jag kommer bli helt ensam då närja kommer hem :( trååkigt, kanske nån tkr. men inte jag :D jag ska antagligen se nån film, och käka pizza eller nått annat från älvans pizzeria ;] Jag är nog den enda som hoppas att sommarlovet börjar med disigt väder, och regn x) haha, men jag gillar det. Man glömmer bort vilken dag det är :] Det regnade på skolavslutningen också, jag tyckte det var vackert! och haha, gissa vad sur mamma o pappa vart när linn sa att jag sjöng på skolavslutningen x) jag hade inte berättat för ngn.. :p men vissa hade fått reda på det iaf :(
aja.. Nu sitter jag hemma själv och ser på Iron man, vilken är en av marvels bästa filmer :o Se den!

jaa.. ursh för mobiler
kan inte klara mig utan :s- it's sick!

fotboll: HAHA matla kan ta sig! :D

Kommentarer
Postat av: Nattis

Din blogg är faktist grymt grymt bra också

och grattis till dig me! :D

2009-06-22 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0