melody in my head.


hejhej, nu tänkte jag att jag kunde förklara varför jag ens skapade min blogg.
just nu handlar den mest om vad vanliga bloggar handlar om. typ vardags-saker. Men först vare mest så att jag skrev in saker som bara kom upp i huvudet. som typ lite texter, lite sånger, och andra grejjs som kom upp. Och hela layouten kom ifrån vädret utanför. Det var helt överdäckt här i Innertavle, och det kändes som ett lock som slöt sig om umeå. Om någon kom ihåg vädret den 10-24 juni 2008. Det var inte tragist väder, men för mig var det ganska vackert. Jag satt typ inne på mitt rum och titta ut hela dagarna. En gång satt jag uppe hela natten till klockan åtta nästa morgon. Det var ingen hemma på dagarna, tills det var middag. Alla hade saker att göra förutom jag. Så jag satte mig framför datorn, och skrev ner hur fint det var ute, och vad jag hade gjort om dagarna. Kändes kanske lite meningslöst eftersom ingen läste min blogg, inte för att det kanske är så många nu heller. Men det var en vacker tid den sommaren, och allt var så underbart. Jag typ, lärde mig spela gitarr, helt själv. och det är väll också därför jag gillar det så mycket. Men jag fick typ hjälp av lite stuff på youtube, sök på Kina Grannis t.ex. hon är grym! Jag började höra henne, och hon låter verkligen som en ängel. Sen så tittade jag typ igenom alla Nigahiga stuff sm finns på youtube, helt sick. plus jackass. Haha, menja hade så lite att göra dom veckrna så det vart mest dator. Menså varte soligare efter  det och då så började man ju sola sååklart :D studsmattan 24/7 liksm :D (ursäkta om vissa meningar saknar o:n, men det knappen funkar typ inte o.O, fick kämpa mig igenm det där.) Men jag såklart blir typ inte brun, utan blir mest gul.. vilket jag inte vet m jag gillar eller inte. känner mig lite jaapaneese. juSe! nu komjag ihåg då vi var hoss nathalie och såg apcalyptus, jag stavar säkert fel, men det är såå jeffla bra :o helt trligt. alla måste se den ;o. Han är faktist riktigt skicklig på slutet ;p den rekomenderar jag också för dom som tål när det blir lite panik, och inte är för känslig av sig, för man blir ganska inne i den. efter vi såg den så gick vi ut, ch tittade på spökhuset O.o iinnte kul! dm som inte tror på andar eller nått kanju gå in i väggen, för det var något som pratade med oss, och jag hoppas att det var ngr granntjejjer... verkligen hoppas. för det var när nathalie och jag typ skrattade åt någt som jag hörde röster bakm huset. jag bah- eh.. tyst...alla vart tysta. då hörde vi dom. och rösterna sa något helt annat. jag trodde det typ ekade vad vi sa men, det var likt det vi sa fast med andra ord. Så jag bah- Hell no.. ckså sprang jag därifrån, med nathalie bakom, ch anneli vart typ asrädd x) det kändes som en skräckfilm närja tillslut stannade uppe på vägen, ch typ la mig på marken. inte kul x)haha eller jo.. lite kul. men det där huset är lite mysk har nathalie sagt, ch hästarna brukar inte vilja gå där. Men nu i smmar så ska vi titta på det nya spökhuset :D på tal m spookey, så varju josef här i sommar :) första gg vi såg honom också, detvarju kul . Javenne om vi gjrde så mkt värt att kmma ihåg, men han fick känna lite på riktigt bushen liv iaf ;D tror det var lite bra för honom, fastän han fortfarande klagar.. haha, men nuu kmmer jag inte ihåg speciellt mkt mer, eller jo kanske närjag varit med anneli  o magda nån gg ;p det var kul. Så nu.. hoppas jag att det känslan får kma tillbaka :)  och i sommar kmr kanske hashin tillbaka :D!!

En låt: Anna Bergendahl- Nothing Compares 2 U


(skriver kanske mer om igår, nån annan gång x) orkar inte berätta vad sm hände..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0