MIDSOMMAR!




ja just nu sitter jag framför datorn och bråkar med linn om vems spotify det igentligen är, för varje gång jag sätter på mig låt, byter hon där borta på sin dator, och jag håller på att bli tokig!! det var jag som fixade det föfan x(
ååh, hon ska alltid va så jobbig...
Idag äre midsommar, och jag trodde att hela familjen skulle vara på Höga kusten just nu och jag ensam hemma. Men nej nej.. då har det blivit ett akutfall och så fick dom stanna hemma.. rrr..
Men till det positiva så var det den bästa sommardagen i år igår. År.. igår.. haha
Det var sol, som det ska va. och jag satte upp studsmattan. hoppade typ en gång x) sen la jag av, för ja gillar typ inte ens o hoppa studsmatta. Det gör ont.. oman ramlar av. på tal om ont tror jag att jag har haft min arm ur led under natten :s kan faktiskt göra det irl :o

Hoppas nån av er (som nån gång tittar in här) har sett den där filmen Rent som jag tipsade om, berätta hur ni tyckte om den. I lliike it alot ;] Och nudå.. vad ska man göra resten av denna soliga sommardag, kanske ingenting? låter bra.
Nää, vi ska nog fara till nå kompisar och käka middag där med dom. fastän en av dom är skadad och ska in till sjukhuset sen ;p Mer än så vare väll inte, asså jag hade ju värsta sakerna att berätta om igår ;o vart tog dom vägen? hm. Kanske kommer på det igen nån gång.

FOTBOLL: Sverige- Italien ikväll!

en låt: Give Me a Call- Pauline

KissKiss Lula Samba Blue! (oh yes, samba ;])

Kommentarer
Postat av: jones

sluta ramla av studsmattan bara så går de baaaraa braaa ;D

2009-06-19 @ 15:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0