hot...

oj vad varmt det är :(
33 grader. Jag kmr fan smälta snart. naae, snart ska man väll börja fara till boviken antar jag :D finaste och varmaste stranden jag varit på, förutom den som ligger nånstans i Silviken, men det brukar vi aldrig fara till, för där kan man inte gå utan skor :s
Idag fyllde pappa år (a) men vi vet inte riktigt hur gammal han blir dock :/
Åhh jag tycker inte om när det är såhär varmt! tkr bättre om vinter x) klaga inte på mig! men det gör jag, eller kanske sensommaren om det ska va sommar och soligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om den här gg :/  kanske bara ska visa en glad bild och va tyst...



söt grejj







Fotboll: Sverige- England u21
låt: Rock & Roll - Eric Hutchinson                                                    
he vart kort den här gg.. imorrn äre wheels!! /lulablue


Kommentarer
Postat av: Silje Helene | F O T O

haha nej, jag tycker faktiskt inte det.. xD

2009-06-27 @ 17:16:31
URL: http://siljehelene.blogg.se/
Postat av: sophie

svar, Jaa verkligen :O den är skitbra. du sjöng den minst lika bra som orginalet !!! Du är BÄST (A)

2009-06-27 @ 23:21:11
URL: http://lillsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0