hangover

bio:
Först så fick jag superbråttom när nathalie smsade mig och sa att hon var på stan, då jag typ inte ens hade normala kläder på mig x) så jag fick skynda mig så mkt som det gick, och så var jag helt inne på att bråka med peter i en kvart, men det gick faktiskt rätt så bra. Hah, sen trodde jag att jag tog en genväg via sjukhuset och upp på svingen, men jag hittade ju typ knappt dit x) fail... jag kom iaf fram till SF efter typ tjugo minuter eller så. När vi var där så gick nathalie och jag och köpte godis, gick in köpte biljetter och nathalie ska alltid va så nogrann och säger "Baksmällan" istället för coola jag som såklart andvänder original ordet (a) Också saga... ja hon ärju som hon är, inget att diskutera om. När vi var där var hon hemma vis sin hållplats och svor åt bussen. Vi fick lämna in biljetterna till nån förvirrad gubbe som tog hand om den tills att saga sprungit dit. Typ exakt när filmen började hörde vi att saga kom in. Hahah för man hör när saga kommer xp
filmen var genialiskt bra, om man får säga så. den var bara perfekt! vilken tur att jag lyssnade på Alex (a) www.ingefära.blogg.se ni som inte sett den borde på in på sf's sida och kolla trailern, jag tror jag tillomed kan länka.


hahaha ja ni måste bara se!

annars sitter jag bara här, ser på fotboll med en Coca cola Zero (jupp coca cola zero äger) och har inte gjort så mycket under sommarlovet, nu efter bion snackade vi om att fara bort och typ campa, åh va kul! festival i piteå eller nått xp det längtar jag till, men då måste man spara. jag fick ju 600kr i lördags då jag jobbade ;p ohyes. Vi kanske har en framtid inom det där, det var vad som sa iaf :} Vi var bartender/servetriser på våra grannars bröllops-middag. Det vart roligare på kvällen, haha så fett kul när vuxna blir fulla x) (eller asså, det ärju bara fulla som borde vara fulla O.o) Oj, vad det lever om på TV. Det hände nånting :s
 
En låt: Tracy Chapman- Fast Car

Fotboll: Sverige - Serbien
kisskiss Lula samba Blue


Kommentarer
Postat av: Anonym

what a jag kanske är lite svensk av mig dåh! Men jag sa faktist hangover då jag skulle beställa biljettenn :}

:D

2009-06-24 @ 17:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0