En tisdag som känns som måndag :)


fotboll:
ååh vi förlora mot danmark :( längtar till sommarfotboll på plastplan på ålidhem x)

Idag vare brännbollsdagen, och vi losade alla matcher ;p men som tur var så vann iaf niorna mot lärarna. Annars hade det ju blivit pinsamt. För liksom... dom får inte vinna bara. så äre :D Och det var jättevarmt också, så man satt där på gräset och smälte O.o inte kul. JAAAjuste :D jag och mina polish kom in i mattegruppen(för typ retarded barn som behöver hjälp i matte) vart jätte glad. för dom tar typ bara in 12 st, haha knr mig lycklig :] även om ja klarade g i matte det här året :p jag klarade knappt både slutprovet den här terminen, med typ ett halft poäng efter g-gränsen. men han vet hur mkt jag vill det här igentligen, så det är bra (egentligen.. hur stavas det igentligen? O.o) aja.. ja jag kan sverige. här är maii betyg :]
Svenska: G
Franska: G+ kanske
Hemkunskap: G/tippar till VG
Engelska: VG+
Musik: VG/tippar till MVG
Idrott: G
Matte: G
No: G+
So: G
Bild: MVG-
 haha då harja bara drygt 125p typ x)  va piinsamt ;p

jaa.. hur vare på klassensdag då.. kan ni ju undra O.o och man kanju svara att det var.. väldigt. socialt och bra, eller att det var helt galen :D ingen sov. jag försökte nästan, men det gick ju inte bra x) och anton pratade konstant heela tiden så ingen kunde sova förutom joe och asplund. oj nu nämner jag namn här också :s Sen kom polisen, och ambulansen :/ det var mindre kul. alla vart typ rädda.. nästa dag orkade ingen göra nånting, och ingen ville äta. x) skönt att komma hem o sova asså.. :D men nu... ska jag planera hur jag ska hitta avslutningskläder i tid, och klara mig på stan när dom släpper lös gymnasiumeleverna tidigt imorgon :s ja kmr seriöst inte få plats i stan :( lycka till mig!


en låt: Daddy Yankee- Gasolina

Lulablue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0