oh oh




såå himla bra känsla när solen har typ stekt på en och det har varit huur varmt som helst, också får man gå in i skuggan :p asså helt klart bästa idag. Idag har jag varit hur lat som helst ;p vaknade av att linn kom in och la nått på mitt bord, typ lite kladdkaka ^^ linn är bäst. :)
sen somna jag om i soffan, som är klart mkt bättre än sängen :D venne vrf. fast vår TV har pajjat :/ i en vecka sa pappa, för jag märkte det när jag försökte se på scrubs en kväll :/ ledsen jag blev. Ville verkligen se scrubs :/.....

hahaha, man får ont i huvet av glass ;< jag försökte äta en jätte snabbt, men det gick inge bra inne på icamaxi. aja, inget som andra borde testa ;p (käka glassen där ute istället ;>)

Happ, jag som skulle köpa nya skor :/ (haha, för den som sett mina gammla) det gick åt skogen. det fanns inga billiga kvar på ica maxi. och dom jag tänkte köpa såg jag på en tant som stod i kassan före mig.. jag bah O.o YES.
JAAA jag köpte första säsongen av Gilmore Girl! gissa omja kmr ha film till hösten. :D och nu kom mamma med sockar! det kan inte bli bättre ;p oh elloh kittty, snoopy.. och nån djävul. meen anywaays.. nu tror jag ja ska tjuvkika lite på min serie och jaa kanske spela lite gitarr :) Imorrn ska jag tvinga med mah crew på bio. så deså ;]


(a)
                                                                                                                                                 En låt: A fine frenzy - blow away
                                                                                                                                                   lu
lablue

Kommentarer
Postat av: Josefine

gilmore girls är sjukt bra :)

2009-08-10 @ 00:23:54
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/
Postat av: Anni-Kildabit

Ja!, visst är det härligt :D.. mmmm kladdkaka, shiet så gott (:..

2009-09-27 @ 09:11:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0