Lulablue is signing in!



 Finaly home. det är sant med borta bra men hemma bäst. för jag har aldrig varit borta i över en vecka på superjätte länge ;o så det känns verkligen härligt att komma hem. I stockholm fanns det mycket att göra men umeå är endå mer chill och här luktar det iaf gött ;] När vi for hem så somnade jag i bilen i typ fyra timmar tror jag, jag var så himla trött. Man fick ju knappt sova nånting i det huset x) undra vems fel det var.. hm.. nämen :p klart ja fick sova, men kanske inte så mkt som ja skulle vilja, det var faktiskt mitt eget fel också för ja klev upp så tidigt. Vet inte varför :o och en sak till som e heel konstigt. Som´jag faktiskt inte sett så ofta är att solen går ju fan ner på sommaren i stockholm ;o det blir mörkt, och svart. Åh, så har jag sett ice age 3, mucho bra film asså. Man ska inte lyssna på dom som säger att den blivit tråkigare. serri, gör inte det. och när josef o ja skulle åka hem så var det typ värsta galna säljarna på torget utanför. hur tror dom att dom ska lyckas med att sälja och dom allihopa skriker om samma pris, typ samtidigt :s och ni som såg på Tv4 nyheterna så såg man nånting som hände på "plattan" (jag kmr inte ihåg riktiga namnet) dansare som tränades av bounce hade nån sak till minne av m.jackson. Det finns ute på youtube och tv4 nyheterna. Nu ska jag dusha, sen ska jag sitta med gitarren och instalera min förstärkare, så jag är äntligen hemma, och tjejjor ;o vi måste ta tag i det här och hitta på något ;o och hitta någon ;D

vill ha en gibson stålsträngad ;<


Film: Slumdog Millionaire
Låt: Smash into you - Beyonce
Lulablue is signing out!


Kommentarer
Postat av: BIGMAMAELLE.

cool blogg :)

2009-07-13 @ 02:44:58
URL: http://elviraparsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0