Gammal dag..


For till stan, väntade på nathalie ett tag. Hon kom tillslut o vi tog en glass, tittade lite på beach-volleyboll. (och vi vet alla vad anneli skulle säga om hon var med) :) Gjorde inte rätt mycket, men det var skönt o döda en dag iaf :) kom på sättet med sms-bussbiljett. Igentligen kan man ju spara samma meddelande o redigera lite med datum, för hon som körde tittade inte så noga. Grejjen med sommarlov, den delen som suger är... att det är fett varmt och man har inte så mycket att göra, om man bor där jag bor. Så det man gör är att man sitter ute och stéker/smälter eller är inne och undviker solen. Nästa sommar måste jag få ett sommarjobb :/
Saknar hösten lite också, iaf nu till hösten så ja kan börja i dansen igen. För det ska nog gå om jag säljer studsmattan. Inte för att någon saknar en studsmatta ;D alla har typ en. Men om nån känner nån mobbar person utan studsmatta kan ni säga det till mig, det är luugnt. Han/hon ska få köpa min då :} så snäll är jag!  För jag behöver bara lite pengar så jag kan betala dansen själv :]
 

Jaa.. grabbar.. nu har det gått en månad drygt av denna sommar. Fast man ska inte sörja än, den fortsätter ju en stund efter lovet också (a) som vissa glömmer. Och vi har fortfarande ett tag kvar! Jag har inte badat nåånting nästan ;( för det är bara läskigt i ån. Och jag vill inte vara på ume-lagun. för mycket barn :s (i don't like alot of kids O.o) du skulle sett mig i sthlm på muséum x) gud va rädd ja var för alla barn. dom var sååå många ;(
Så vad gör man nu den sista tiden? Partar går ju inte, för det är ingenting på stan eller nån annan stans. Kanske får parta lite i nathalies stuga  xD om vi får låna den. nemen, vi ska inte förstöra nånting. Inte åka pulka nerför taket eller nått (a)
Meeeeen åååhh...
Nånting måste hända. Nu! när är what-a-festival? o.O

En låt: Oh! - Eric Hutchinson
Det här kan inte du : Monkey Over Wall ;D

lulaSambablue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0