good ones

Disturbia:
disturbia

Disturbia, är egentligen nån sort skräckis, men jag kan endå inte se det som en sån film. För det börjar inte vara hemsk förän på slutet av den. Jag kommer inte ihåg första tanken jag hade om den. Men det här är en av dom få filmer jag kan se flera gånger om. Den handlar inte om så många personer, och för att handla om ganska unga personer, har det normala med skola och socialitet helt klippts bort. Det är ett av det härliga att man inte behöver koncentrera sig på så många stället, eftersom att huvudkaraktären (Shia LaBeouf) typ endå inte får gå någonstans.


Slumdog Millionaire:


Slumdog Millionaire, är rätt in i indiens gammla slumställen, och början e jättebra. Jag fattar dock inte hur författaren till den här kan ha suttit o kommit på allt det här. Ja skulle typ få brainfreeze. Alla har säkert sett trailern på den, fast den misstolkar det hela lite, den är inte så glad som man tror den kan vara. Finns mer sorliga saker om man ser den. Bara man ser den utan några fördomar så lovar jag att ni kommer gilla den som jag. ja e så himla nöjd med att jag hittade den (a) på youtube alltså x)



Wall*e:
walle

Wall*e, typ löve at first sight eller vad. haha, ja kmr ihåg första gången jag såg honom inne på bion. (alltså inte inne i salongen) och den typ gjorde ljud när man gick förbi den. Guu vaad jag blev rädd :o Men då visste jag inte att det skulle bli en film. Det var typ jättelänge sen ;o Filmer ligger här hemma o ja har sett den en enda gång :o Hälften av filmer äre ingen som pratar normalt språk på men det gör inget. Det är den mysiga delen ;p sen kmr "action" igång när dom far upp i rymden. Hahah eeeeeve"


Into the wild:
into the wild

Into the wild, är en film som man sitter fast i. Jag har nog aldrig tänkt så mycket medans jag sett en film som den här. Jag såg den en gång på ett ställe med några andra och alla satt typ helt i peace när dom såg den.haha, och alla verkade se den med intresse, för den var så himla.. bra. Mycket viktig att se. Handlar om en kille som ger upp allt och bara åker iväg. Men hans bil blir typ mosad och så börjar han gå iväg till fots, mitt i ingenstans. Men det var hans eget val. Vem visste att det fanns ett liv utan pengar :]


Finns några av låtarna på min playlist
http://open.spotify.com/user/kisskisslulablue/playlist/2uVekYPzgvjslAsmIpVN2G

72 Degrees and Sunny
Put on your Sunday Clothes
M-O
Down to earth
Rise
Society
Hard sun
O... Saya
Jai ho
Latika's Theme
Don't make me wait  
Lovin You
One man Wrecking Marchine
m.m


Don't Make Me Wait - This World Fair



;] I'm out! //Lulablue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0