Basketdag

Heej, jag har märkt att jag inte är så bra på att skriva blogg-inlägg. Men det kommer nog bli lite mera ordentliga inlägg en gg i veckan. Jag kan nog göra det på fredagar nu när jag endå håller på. Denna fredag har skolan haft basketdag. Jag och några till var cheerleaders som man säger xD Det var roligt! Men vi var inte sådär mkt "girly" som i filmer. Vi var mer "KOMIGENNU!" typ mansröst xD
Våran lag losade med det gör inget :P Dom kämpade bra. Hoppas Maria (idrottsläraren) blev nöjd nu när vi ropade jätte mycket och hejade bra :D Sen vart jag lite arg när jag tappade bort mina nycklar, och min tröja OCH mina skor x( Jaadu, ibland ere svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0