Inte en fredag :)

Hej! jag vet att det inte är en fredag, men jag kanse bara hade lust att skriva endå.
Vilken bra måndag det blev endå. Jag bokstavligt talat flög upp ur sänger. Allt gick som smort ;P
Men sedan somnade jag när jag kom hem, det har helt enkelt inte varit så lätt för den lilla
lula-hjärnan dom här tiderna. Jag vet inte alls vad som händer, och dessutom så äre som att jag inte bryr mig.
Det är inte rättvist. Alla andra måste tro att jag är helt tomhjärtad. Men får man så många nyheter på så kort
tid så äre inte konstigt att hjärnan får fnatt. Jag kan tyvärr inte berätta vad som händer för att jag lovade.
Och jag lovade mig själv att inte berätta om dom sakerna heller. Jag vill bara inte. Då kanse det blir
ännu värre och jag börjar skratta åt saken eller något :S Jaaa tänk om jag skulle bli psycopat?
Bara sådär, jag som alltid brukar vara normalt frisk och stabil :D
Vetni vad? jag har 2420kr+småcash, och jag vill fara på stan, eller åka på bio. För där har jag fått presentkort.
Men det verkar som om ingen har tid, och alla har andra saker att göra. Jag blir nog ganska ensam här i vår.
Får nog göra allt själv, och underhålla mig bäst jag kan. Tror att jag ska ta ett Disney/Pixar/Dreamworks maraton-lott
från och med idag. Jag ska se hur många filmer man kan se på en vecka, jaa det gör jag :D Film gör mig alltid glad.
Jag fattar nästan alltid poängen med hela filmen, och det är något jag kan. Film/kamera, jag ska t.ex. nu till vår
ha en photoshot- inte en profficionell en, men det blir en, hoppas jag. Tror jag.
Och nu i helgen ska jag fixa håret, igen. Jag har ju färgat det igen, ganska naturligt. Och nu ska jag lägga i en till permanent, senare i vår tänker jag färga slingor. :) Det blir nog finnemang, och dessutom håller luggen på att växa ut så då kanse jag kan fixa den också, och det hår, vill säga ;P Meeeen det oordnas sig :D
Imorron ska jag iaf åka på stan med kameran, om jag orkar, vi får se :)
Det är så himla fint väder nu :O viisst?!

Lulablue!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har blivit utmanad!

Läs mer om det i min blogg!;)

2009-02-06 @ 17:23:58
URL: http://linamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0