I'll keep missing the fridays!! :(

haha, asså jag kan inte blogga på fredagar har jag märkt, jag får ändra det där till söndagar. Just nu äre väll eftermiddag och jag chillar och ser på film. Pappa har ficat ett program så vi kan se filmerna på datorn, "nica grejjer "vah ;P
Asså jaadu, i fredags.... ojojoj. tror inte jag vill prata om det. det var väldigt roligt, men också väldigt trist. Men endå, det kändes att det var hamnis och det var grymt härligt! :D det där med att det skulle vara snö, det undrar jag lite på... det var typ minismå skummbollar xD jag fick värsta på huvudet och la den på på ngn ... xS

Jajuste, nu ligger och jag ser på film. Undra om jag ska se I'm a legent eller 3:10 to Yuma, eller  Jumper... igen ;D
Tror jag får se vilken som blir bäst hörru. Imorgon äre lilla Nattis födelsedag! Grattis på dig smuttran! :D Nu får inte du heller slå folk hursomhelst :D haha. Ni få hare gött gott folk, så ses vi :)

Kiss Kiss Lulablue!



Söndagslåten: Just so you know - Jesse McCartney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0