Hhaha, nu äre faktist nästan snart en fredag ;P

haha, jag kan verkligen inte blogga på rätt dag, haha det går bara inte! xD
nu är torsdag kväll, och jag sitter och spelar lite gitarr, chatting a bit & such...
vet inte vare är med mig, men den här dagen var helt underbar fast liksom ändå inge mer, bara underbar^^
fint väder i backen, och dom flesta var glada. Kanse behövde en sån här riktigt "chill" dag :)
Anneli planerade lite mord i backen på mig, men det är ooookeeej, tummen ändrade tillbaka till sin normala färg efter en kvart eller något :) Undrar du whataf*ck jag snackar om så kan du fråga mig senare. Nu har jag softat en bra stund vid datorn, och det är skola imorgon. Min skola har börjat bli ganska så nice endå... så nu ska jag... typ gå.

KissKiss Lulablue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0