Mongo

Hahaha vilken mongo dag. Det började med att vi var på stan och shoppade sista ruschet och träffa lite folk... :P och så kom vi på att vi skulle ringa en kompis och då for han till stan med oss. Sen for vi hem och chillade lite, käka lite o sådär. Sen skulle han hem eftersom att vi skulle vort till Ludde och Vickan. Wiii! dom har ju Guitar Hero så gissa om vi hade roligt. Jag vart typ manglad de två första gångerna och se bah ägde jag. Men då vare en låt som jag kunde :P Kan faktiskt ganska många låtar på Guitar Hero. Iaf, sen tog vi fram SingStar! Hahaha Alex o jag Manglar SingSTAR. borde vara med i SingAlong eller nått. Nu ska jag nog sova efter att jag minglat runt lite på internet. Godnatt, och längta till Julafton. Dan före dopparen dagen blev det nyss :D
Kiss Kiss LulaBlue.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0