Hejdå, 2008!

Sitter här på köksgolvet och lyssnar på min Playlist. Annika satte sig just och skulle spela plockepinn. Pimpim vandrar omkirng och undrar varför alla är samlade i vårat hus. Nu vart han less och satte sig på golvet i hallen, antagligen vill han gå ut men det får han inte eftersom att snart kommer det börja smella som f*n.  Haha, ohnej en till svordom :O
Idag har varit väldigt roande. Vi började med utomhus bowling, och då vann vi dårå. Såklart, lag Chipmunks* Jag har druckit Bubbles champis hela dagen och det känner man av, allt det där sockret i ett lager av smått matkoma. Ingen bra kombi ;P så jag säckar just nu ihop. Och vi har inte ens smällt raketerna. ofc har vi  inte det.
Dom andra sitter i vardagsrummet och antagligen ser på en dålig film eller spelar GuitarHero. Nu mjamar pimpim... vänta...

Sådär, han ville bara ut. Men NEEEJ. Han skulle ju inte få gå ut. Jag hoppas han kissar snabbt ;P för annars så kissar han nog på sig när raketandet drar igång. Hmm..
Men nästa år.. xD Hahah hur blir de nurå? Ajja, nästa nyår så skulle man ju vilja vara på stan eller nått o röja. Men inget vårdslöst drickande. Som pappa säger: Man kan ha kul utan sprit- har jag hört..
Hahaha men inget roligt utan RedBull ;D Nathaliiiie :P... Haha, glömmer aldrig just DEN gången :P och nathalie jag tror inte det var ditt fel. Nu tror jag att det börjar dras ihop till en annan gren i tävlingarna, annars blir det ingen trekamp. Hahah nu har jag nog skrivit mitt längsta blogg inlägg någonsin. Om det här var supertråkigt vill jag att ni säger till på ett mer eller mindre diskret sätt. bLOGG-inlägget kommer att blir ännu längre nästa år. Då jag fortsätter att skriva.
Hejdå 2008!

Detta blir mina sista ord 2008 på internet... hm vad ska jag säga..?
Tack för att ni finns trollen :) (kompisarna)
Tack för att du håller ut Pimpim!
Tack mamma och pappa för att ni inte blivit galna på mig och slängit ut mig ur huset :)
Tack linn för att du köper godis åt mig när jag frågar (ber och bönar)
Tack till nå fler på sidan om som också tycker och tänker :) det är bra att tycka och tänka lagomt mycket :)
TACK RACK ACK!

Mina sista ord:
Kiss KIss LulaBlur 2w ;D

kommer mer nästa år...

Wow.

allt känns faktist nytt också. Finns inte mer att säga...
Checka in min bilddagbok. Jag heter ofc Lulablue. www.lulablue.bilddagboken.se
Där står allt om raketerna, och den lilla olyckan.. ;P

haha mina sista ord 2008 vart felstavat, men vad kan jag göra. Det skrevs ju faktist förra året :O

Haha! det är helt fantastiskt! Detta är mitt första blogginlägg 2009! cöölt. Nu sitter jag här och tänker igenom året. Så mkt som kommer hända. Så mycket man igentligen växer i kropp och själ på ett år. Hihi det där lät så poetiskt :P
Men f*n va fräsht att allt börjar om på nytt! Det kan man väll endå få tro :O eller? Alla människor är ju fortfarande där dom var för några timmar sedan, ingen har förändrats sådär drastiskt. Men att ha 367 dagar framför sig känns jätte-bra! Nu ska vi äta lunch så här tar det första inlägget slut :/ Gör något bra av der här året också!

Kommentarer
Postat av: Maja

svar: brabra! :D

2009-01-04 @ 13:56:43
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0