Hej Jul !

Heej! Idag har jag och min pappa varit och shoppat haha. Vi köpte en sak åt någon (som jag inte kan säga eftersom det personen kanse ser det här) och så köpte vi en present som jag inte får komma ihåg att vi köpte, så jag hoppas jag inte råkar se det här inlägget före jul någe mer, hihi.
Dåså. Nu är granen klädd och vi hade typ nerräkning när vi tände den. Men nu ska jag nog tare lugnt och fixa o dona lite. Undra vad jag ska köpa imorron när vi ska tillbaka till stan och hämta det sista... Allting känns så bra när det är jul. Kanse inte så mkt jul överallt som förra året men, det är okej. Man kan känna den endå :)
Kiss Kiss LulaBlue


våran fina gran som tydligen blev vit/silver i år :/ aja fint endå :)


 
besök också min bilddagbok för en liten berättelse om "Trappen"
www.lulablue.bilddagboken.se

Berättelsen om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0