You always lie to me- LulaBlue

Hej hopp. jUSt nu är jag  mycket trött. Jag vill inte sova! jag vill vara vaken men ingen e inne på msn.:( och då äre lätt hänt att man somnar. Det har varit två strömmavbrott idag. typ på raken :O Ungefär när vi såg på idol. På tal om det så tycker jag att det var bra att Kevin vann. synd att Alice såg så besviken ut :( när hon igentligen kommer bli mer känd för det brukar tvåan bli, fast Kevin har ju varit med i den Maltiska Melodifestivalen två gånger så... Vem vet vem av dem som kommer lyckas bäst. Det var så jämt. Hur som helst så har jag finished my nya låt. "You always lie to me" lite sorlig, men ganska kort. Här kommer texten. Som sakt. ingen idé att försöka kopiera och säga att det var din eftersom att den är ganska knepig att kopiera sångmessigt. Och föressten. Anneli har också gjort sin låt färdigt, men den vet jag inte vad den heter. Hoppas den blir bra och att Youtube videon blir bra den också, funderar på det där också. Att göra en video och lägga in på youtube.

You always lie to me.

skriven av: julia winnerstad  a.c.a. LulaBlue


Vers:1

Sitting in my room

thinking about...

what we could be

if we were still togheter.

And the tought cross my mind,

would we be any different?

(no)

Maybe this song wouldn't chance at all.


Ref:

This ain't something that you feel,

this ain't nothing that is real.

I know you could take this with you home.

You said you would never forget my smile...

but i just took it as a lie.

You always...

you always...

you always lie to me.

You always...

you always...

You always lie to me.


Vers:2 

Now that the time has gone

- What should we do?

I feel confused.

And you feel it to.

Isn't it straight after all that we,

looked at eightothers eyes- I could see.

So way? Denie?

What's here?

What's now?


Ref:

This ain't something that you feel,

this ain't nothing that is real.

I know you could take this with you home.

You said you would never forget my smile...

but i just took it as a lie.

You always...

you always...

you always lie to me.

You always...

you always...

You always lie to me.


Stick: (kommer direkt på)

I'm not gonna fallow you'r instructions, in you'r book.

And i don't need to hear what you think about it.

Cause i just want one thing to be clear, in my head.

(that)

I'm stong, i'm tought.

I'll fight for what i want.



Ref:


Slut:

I'm not gonna fallow you'r instruction.


Kommentarer
Postat av: Alice

Jo, lägg ut på tuben :)

Jag vill jättegärna höra!

2008-12-23 @ 21:23:38
URL: http://alicerisholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0