DANSUPPVISNING idag på IDUN!

Tjosan hosan, idag gäller det. Måtte det gå bra på Idun. Sitter här på hallgolvet och söker lappen.. hm där är den :D
Så här står det på lappen:

Föreställning Lördag 6/12 16:30 & 19:00, Idun.
Du medverkar som "Rafiki" i föreställningen "Lejonkungen"
 
Samling på Idun Lörd. 15:15 Personaingång Vasagatan 15.
Portkod:
(får ni inte veta :P) Loger plan 3 Scenkläder: Bruna kläder, svarta sockar/skor. Inga ordinarie lektioner denna helg.
Biljetter finns att köpa i dansskolans reception: Förköp 50:- per plats (gäller til den 5/12 kl 18:00) eller 1h före förestllningen på Idun: 60:- per plats. Endast kontant betalning av biljetter.
Föreställningen beräknas ta 1h. Alla elever hämtas och lämnas på samma ställe, inga elever får gå hem via salongen. Varmt välkommna önskar Danslärarna och personal vid Umeå Dansskola.

Besök
www.umeadansskola.com för mera information om vårens terminer :)


Nu är det snart dax att fara iväg. hoppas inte Nathalie o jag tappar bort oss igen och missar genomrepet xD Men jag kan det utantill nu, och det är ju bra. Det ska vi kunna nu. Fy vad roligt att göra det här. Och jag känner på mig att det inte kommer åka dit pepparn växer i alla fall ;D 
Men jag har ju annat att oro mig för, t.ex. Julavslutningen. Vi måste träna. Jag vart väldigt nervös för att sjung inför folk. Eller det blir bara inte lika svängigt som när det bara är vi tre (och saga borde ha fått spela piano!!! dum) Men det ska vi arbeta lite på! så antingen blir det mittimellan eller faktist ganska svängigt.
Nu måste jag springa runt och vara nervös ett tag. HEJDÅ!

Kiss Kiss Lula Blue!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0