Da'n före DopparenDagen

sitter här och ser på när Alexandra och Linn ligger och läser på sängen. HAHA lol, Alex gjorde just sitt roliga gäspning :P sött. Fyfan, nu börjar de sjunga sitt egengjorda jul sång. Hm... Jag har ingen aning om vad jag kommer få i jul. Hoppas att alla andra har en aning mer julstämning i kroppen än vad jag har fått, för jag har typ endast 18% julstämning. Men jag har för mig att det var såhär förra året också. Nu måste jag springa och säga till alla att vi måste se på Wall*e. Jag gillar Disney Pixar's filmer. :D speciellt bilar. Jag har typ passion för bilar... på nått random sätt. Men det är säger som tjejer om det ser ett par örhänget eller skor eller nått. Man blir väll glad då och vill ha, vill ha. Fast jag e inte så inne på örhängen dårå :P Men skor... :D inte höga då för sånna kan jag inte gå i! Lol. I alla fall så är det nått med mig och bilar. Gillar Weels festivalen mer än julafton. Meeen nu ska jag ta och hoppa på Alexis Och Cinn! Hejdå!


Önskelistan:

Gossipgirl(andra boken +serie)
Radio,
Hörlurar,
 Intersport presentkort,
 Parfym,
 Apoliva-kit,
Långärmad tröja,
Presentkort-H.M,
 Nikon D90- videokamera,
 Twilight-boken (svenska),
 Adiddas tröja, Batman-filmen,
 Brolles skiva- och se musikalen,
The Body Shop- Almond Oil- Hand&Nail Cream.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0