Brallor & Dojjor.

Köpte typ dyraste brallorna jag ngnsin betalat; 249 :- vilket inte alls är dyrt. Sedan så slog jag till på ett par nya arbetsdojjor/kanske inte använder dem i jobbet än för de är för nya/fina. De kom ifrån STADIUM och var på värdet 599 :- Vilket var REA, och inte heller så hemskt dyrt. De hade bara 1 par kvar i stl. så man vart ju som tvungen om man har ögat dem i några månader. Det blev alltså byxor och dojjor och en svart tröja som jag ska klippa upp och sy dit dragkedja för att bli en koft/kavaj liknande filur. Det var min torsdag! 
 

Kommentarer
Postat av: linnea

åh vart kommer byxorna ifrån?

Svar: H&M. Fanns två olika sorter, en dyrare och en billigare. De dyrare (som jag köpte) var mkt skönare, och hade hög midja.
Lula

2013-12-04 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0